piątek, 24 maja 2013

Czyste ząbki mieć!

Niestety jak na wegetariankę i miłośniczkę witamin mam wyjątkowo słabe zęby, w dodatku skłonne do wszelkich przebarwień i niedoskonałości. Miałam przez długi czas ogromne kompleksy z tym związane, a comiesięczne wizyty u dentysty wcale nie przynosiły ulgi.

Moje problemy zaczęły się jakoś rozwiązywać w momencie kiedy popularne stały się szczoteczki elektryczne - faktycznie była różnica. Głównie jeśli chodzi o osad, kamień, a przy tym zwyczajną higienę - małe dziurki które lubiły mi się robić błyskawicznie ustąpiły. Po jakimś czasie niestety owa szczoteczka przestała być dla mnie wystarczająca - początkowo zaczęłam po prostu myć zęby częściej i częściej, ale dyskomfort pojawiał się bardzo często.

Postanowiłam zrobić research i faktycznie znalazłam rozwiązanie dla siebie - SZCZOTECZKA SONICZNA ! Efekt wow do kwadratu :) Szczoteczki soniczne czyszczą z wielką siłą, dlatego są bardziej skuteczne od elektrycznych, zresztą spójrzcie na ten filmik - wyjątkowo sugestywny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz